16. huhtikuuta 2011

013

Musta lintu on vapaana,
vapaana kuin vartija.
 En haluaisi enää pettyä.
Jokainen kerta, kun tunnen
olevani elämääni tyytyväinen,
kaikki hajoaa ennemmin tai myöhemmin.
Minun pitää lopettaa haaveilu.
Ei ole parempaa.

Eilen oli niin ihanaa elää. Millään ei ollut väliä. Ajattelin, että elämä voisi olla sellaista. Että voisin olla onnellinen.
Olin väärässä. Tuntuu niin yksinäiseltä. Olen usein niin yksinäinen, että se sattuu. Minä kyllä pidän omasta rauhasta, mutta tuntuu siltä, ettei kukaan kuulisi tai näkisi minua. Ei kaverini, ystäväni saati sukulaiseni. Heitä ei kiinnosta minun tunteeni. Ainut, minkä he minussa näkevät, on kuuntelija. Kuuntelen kaikkien ystävieni ongelmia, mutta koskaan kukaan ei kuuntele minua. He eivät välitä.

Taas uusi lukija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti