6. huhtikuuta 2011

006

What happens when all your dreams are lying on the ground?
Do you pick up the pieces all around?
Minua kuvottaa minä.
Halusin antaa syömishirviölle vallan.
Antaa sen vapaasti syödä itseäni.
Mutta joka päivä minä pilaa kaiken.
Se pakottaa minut syömään.
Se pakottaa minut uskottelemaan itselleni,
ettei mikään ole vialla, ja kaikki on hyvin.
Tiedän kuitenkin paremmin.
Tiedän, kuinka oksettavaa eläminen on.
Tiedän, miten missään ei ole mieltä.
Tiedän, että jokin on vialla.
Olen rikki.
Haluaisin sanoa sen ääneen,
mutta minä piilottaa kaiken pinnan alle.
Se pakottaa minut hiljenemään,
huutamaan äänettä.
Silti kukaan ei kuule.

 
Toinen lukija ♥

2 kommenttia:

  1. Voi sinua... En osaa sanoa mitään ;---; paljon haleja ja voimia ♥ toivoo Aurora
    Ja kiitos lukijaksi liittymisestä ;--; ♥

    VastaaPoista